Friday 15 June 2012

rindu macam salji banyaknyaa :)

ASSALAMUALAIKUM :)

Hi , salam jumaat :)
hm , harini rilex sikit sebab takde class , baru lepas discussion untuk final project . 
News casting . kene buat lelawak laa pulak . haihh =='
boleh ke tk buang perasaan malu time present nanti ?
haihh . ( tarik nafas dalam-II ) tkberani nak janji . herher
tapi nak tk nak kene jugak . Demi carry marks .
hmm, lagi 3 minggu nak final.And kalau nak tahu selama 2 bulan short sem ni,tk balik :(
Ya Allah rindu Tuhan saja yg tahu . Nasib baik sempat puasa kat rumah nanti :)
Alhamdulillah ♥ 
Ad luckily final project tuu membuatkan aku busy . So tkde laa pikir sangat masalah
 yg bersarang lam kepala otak ni :/
dapat plak group Arbit Arlee - canggih kan name die . HAHA :)
btw dorang great ! Awesome much ! Kelakar gile :)
sempoi habis laaa :p
Hmm , malam semalam mimpi lagi . lagi-II mimpi pasal abah .
terus terjaga . Hmm rindu nyee Ya Allah :/
bangun memang kira-II nak kol abah . tapi kalut skit pagi tuu .
tengah hari kol tkdapat . Hmm dah agak , tempat abah keje susah sket nak dapat line .
okay takpe . petang tu abah kol :)
Abah cakap ontheway balik . dapat dengar suara abah pon dah lega .
tahan sebak sebenarnya time cakap tuu .
Abah tanye ''nape kol ? dapat banyak mesej dari celcom , tadi xde line'' 
Aku cakap ''saje , nak tanye khabar '' .
tak terluah nak cakap RINDU ABAH SANGAT-II :'(
okaay takpe.Malam tuu teringat abah lagi.rindu tersangat,teringat time budak-II dulu
abah laa yg selalu ikatkan rambut pas mandi . Lepas mandi memang abah je amik part yg siapkan aku . pilihkan baju lelawa , pakaikan bedak . And yg paling aku suka abah
 *ikatkan rambutberfesyen-fesyen plak tuu :) *comel sangat !
And memang aku lebih rapat ngan abah skit dr umi .
Maybe sebab aku ni ganas skit kot . HAHA skit ke? c(:
Dah lepas kakak sulong dapat abang , kamcing kot ngan abang , ber-gusti bagai .
then lepas aku ade adik laki 2 orang . hmm memang watak lelaki tuu tumpah laa kat
 aku sedikit sebanyak !  waahahaa **gelak takberdosa !
tapi yg paling degil pon aku laa :/ ingat lagi kene denda ngan abah . aku paling teruk :(
weekkk c(: biarlaaah . name pon budak-II dulu kan . Herherr !
It's a miracle , bila aku xleh nak bohong abah time die tanye pape , never :)
memang xleh,abah tengok mata aku then die akan tahu anak die ni ckp jujur ke tak 
hihi naluri ayah kan :) 
semalam , sampai lewat malam xleh tido , teringat sangat-II .
pastu harini rupanya Hari bapa :)
Abah kol tadi then borak-II cakap Umi , abah semua nak g BBQ kat waterfall . herghh !
jealous much !
sabaaaar :) nanti raya mesti meriah kan ? waaaahhh taksabar !
dah banyak kali mimpi balik kumpul reramai <3 !
hehee rindu teramat :)
Tunggu kepulangan anak-mu <3'
takde ape yg paling bahagia selain melihat senyuman bahagia terukir diwajah Umi dan Abah ♥ 





Thankyouuu for reading.Like laa kalo suka :) Loveeeeyeeaaaahh :*

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum :)
SILA laah komen / muntah disini .
SATU pun jadik laah :*