Monday 5 March 2012

waktu sekarang ni :|

ASSALAMUALAIKUM :)
hi peeps ! 
hmm baru lepas balik class yg tk macam class harini -____-
know what , madam mengamok lagi :(
haaiihhh . persepsi Madam dekat kitorang memang
dah sedia jelik dah . kesian kan ?
And bila sorang buat salah pon the whole class kene .

kerana nila setitik , rosak susu sebelanga -,-

rasa macam tk adil sangat kan ?
nak mengamok pon ada , nak cakap kuat-II
nak melaung sekuat hati !
nak cakap yg aku tk macam tu !
nak cakap yg aku pon boley berjaya laah !
nak marah ni . nak marah :3
hik . gimic jee .
tapi tk sampai hati plak nak salahkan
classmate sume .

berat sama dipikul , ringan sama dijinjing .

tk kisah laa kan berat ke ringan .
yg aku ambik kisah tuu persepsi madam .
tah apa pulak madam pikir pasal kitorang .
aku dah serik -,-
serik sesangat bila madam pernah tegur kitorang dulu
And now , the same thing happened again !
how come :(

Madam :  we apologize for everything :'(
                                         sorry that we can't ever be your top students .
                                                   sorry because we are not enough excellent for youu
         sorry three times madam

dalam 18tahun 6bulan aku blaja ni , aku tk pernah
rasa sayu macam ni . 
kata-II guru tuu macam doa tahu .
makbul and kalau kita tk hormat dorang ,
silap-II tk berkat dunia akhirat . Tuu yg penting .
kata-II madam memang menusuk kalbu laah
terasa pon ade , rasa tercabar pon ade
tapi semua yg die cakap tuu ade betulnya:)
And bila ade problem yg buat dia marah ni , aku rasa macam nak marah 
diri aku sendiri sb kalau boleh ,
aku nak jaga maruah kitorang satu class .
bia bersih skit nama kitorang !
nak tunjuk yg kitorang ni bagus tahuu !
errr -,- nasi dah jadi bubur dah pon .
MELAUNG SEKUAT-II DALAM HATI o.O
  

--------------------------------------------------------------------

Satu dah lepas .
Okkaaay .
takpe yg tuu .
tg tk terlepas lagi ni , assignment .
bertimbun-II . since 2 weeks back .
Oohhmaaai --________________--
penat nauzubillah . 
dengan training silat lagi sebab ade demo .
every nite ade training kau .
malam-II pukul5 baru tido .
aaarrggghhhhh !!
tension sangat-II 
next 2 weeks dah nak final exam dah .
Madam plak memarah bagai .
kitorang pon tension wahai Madam .
penat sangat otak ni .
banyak gila nak kene pikir . 
plus problem luar lagi . 
pikir next sem lagi . SHORT SEM -_-
Im dead ! like a dead meat .
tknak susahkan parents .
paling aku tk suka .
Otak tepu duduk lam hutan ni . 
Takut nak final but at the same time, 
im wanna goooo hommeeeee !!
lawpon tahu kat rumah tkde orang 
sebab abang dah pegi JB , 
along memang dah keje kat Subang lame dah .
so tk rase sangat die tkde kat rumah .
kalau abang ade leh laa gaduh-II .
hmmm . Umi lak keje . 
tapi sebosan mane pon keadaan kat rumah ,
ituulaah syurga bagi kita kan .
tempat yg paling selesa dr kecik sampai laah besar cenggini :')
Tk kira . nak balik jugak .
tapi nanti sonok-II kat umah , then balik kolej 
terus hadap final .
Ouuhh how damn it youu !
Sem 2 ni memang stress laa .
subject makin susah + lecture tk best macam last sem .
lecturer plak strict .
last sem memain jugak kitorang , tapi final okay jer :')
ni macam tk cukup ilmu jer aku rasa . 
Hahaaa . tk cukup kasihsayang jugak :-p
just kidding :*
aku penat sayang . penat sangat-II 
maybe kene relax-kan otak 
release tension . 
Okaaay . 
take a deep breath . And exhale .
do it 3 times :)
ololooo gudgirl :*

Okay kawan . goodluck for final .
do your best . fighting 
jyeaaah :* 





Thankyouuu for reading.Like laa kalo suka :) Loveeeeyeeaaaahh :*

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum :)
SILA laah komen / muntah disini .
SATU pun jadik laah :*