Wednesday 14 March 2012

Rahsia Tuhan :)

ASSALAMUALAIKUM :)
hi guys , happy Wednesday all .
harini terpikirkan something .
benda yg tk sudah-II selesai .
Jodoh kita ditangan siapa ?
aku pernah baca 1 belog ni . pasal jodoh :)
complicated sangat kan benda ni .
Rahsia Allah . tapi penulis tuu cakap  dalam 1 program
ceramah dia buat analysis pasal ni . 
Jodoh Ditangan Siapa ?
ada yg cakap Ditangan Tuhan for sure , ada cakap kita yg cari .
and ada jugak yg senyap tk berani nak cakap pape -,-
ditangan kita ? And Tuhan yg merestui relationship tuu .
yeker ?
Kalau macam kita dah penat cari cemane plak ?
bukan bermakna putus asa . tapi lelah :(
Kat dunia ni bermacam jenis manusia .
yg ada pasangan tk setia , curang .
yg tkde pasangan berjanji bagai nak setia apa sume kejadah kan ?
last-II akhir ngan penyesalan
perkara biasa kan . biasa sesangat .
macam angin lalu menyapu muka . 
dah kua ayat jiwang daaah ! hahahaaaa :-p
bukan laaa . nak cakap biasa sangat . kene bagi contoh situasi tuu
kene paham kat ctuu okaaay . HAHAA :'D
and ada satu kisah tuu dia curang and awek dia yg baik tuu meninggal dunia .
see . how tough the suffered that he have to face up for the whole life .
Memang menyesal tk sudah laa kan ?
macam-II . penat fikir . Then lebih baik tk payah pikir kan ?
tuu yg aku buat skang .
untuk kawan-II yg sedang bahagia .
aku doakan semoga berbahagia kawan :)
seronok tengok orang gembira .
kita pon tumpang gembira untuk dorang :*
tanpa hasad dengki :)
Doa tuu penting .
couple bertahun-II pon tapi kalau dah tkde jodoh tk kemana jugak :')
bukan aku nk tolak jodoh ke ape . baik jangan ambil risiko kan ?
hurting someone else . yg tk pernah bersalah lgsg .
And tk pernah pula aku memilih untuk berkawan
sebab aku sedar yg aku tk pernah sempurna
dan tk layak untuk aku demand nak someone special yg jenis cemane :)
cukup laah sekadar manis mata memandang , hormat tuu penting .
kita sume same jer .
yg nampak perfect cun , handsome meletop gituu kan .
bagi aku tuu advance :')
tahlaa . kuatkan semangat untuk hidup diatas kaki sendiri .
tanpa teman rapat kat sebelah .
it's okaay sayang . asal kawan-II kau ada okaay ?
and family tersayang for sure .
takkan pernah aku lupa tuu :*
dalam hidup ni banyak dugaan , banyak cabaran . 
And aku harap aku tk cepat melatah :)
okaaay laa tuu kan . marah pon boleh tahan 
hati pon kuat 
*tepuk tangan untuk diri sendiri*
tak sangka :)
ni kalo kakak aku tahu confirm dia tk caya kan .
she know me well .
hahaa biasa laa tu anak ke-3 garang orang nyee ,
tapi bila dah masuk dunia Uni ni , duduk ngan kawan-II baru 
lain pula perangai . 
Alhamdulillah :)
hanya mampu tengok dunia , and senyum .
Senyum dengan apa yg terjadi and apa yg menimpa .
rasa puas . 
dengan kekuatan hati yg ada :')
haaa . teringat satu ayat ni ...

Kalau kau rasa kau dah tk punya apa-II , Jangan laah kau lupa 
yg kau masih mempunyai sekeping hati :*


ada betulnyaa .
 Then let's say HI to the World :)
Please be nice to me sayang .
sebab aku duduk kat cni hanya menumpang berteduh .
takkan kekal :)
yg kekal dunia akhirat .

P/S : Umi .. imissyouu a lot :'(
Abah .. imissyouu damn much -___-

biar orang tengok kita kuat :)
walaupon kat dalam halilintar yg kita rasa .
belajar laah untuk hidup sayaang :*

Nah ! Nak share ngan korang :)
semoga Bahagia youuu :*
selamat menjadi jodohku sayang <3



Aminnn :)
May God bless youu guys .
loveeeyeeaaahhh ^^










Thankyouuu for reading.Like laa kalo suka :) Loveeeeyeeaaaahh :*

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum :)
SILA laah komen / muntah disini .
SATU pun jadik laah :*