Saturday 24 March 2012

kenangan terselit rapi dalam buku memori :*

ASSALAMUALAIKUM .
hari ni hari sabtu . 24/march/2012 
and aku tk tahu nk buat apa harini .
isshh jangan nak duduk goyang kaki sambik makan cakedish laa 
kene study ! dah nak exam . ingat skit c(:
herherr . macam umi aku plak bebel cenggitu 
okaay teringat . yee teringat time dulu-II
time masuk cni duluu . herherr . kenangan termahal tuu
dalam hati tk sape tahu kan?
time dekat rumah waaahhh bukan main
memotivate-kan diri sendri
bersemangat kalah pelumba pecut negara 
And bile semua dah tahu aku dapat belajar jauh
means- jarak yg jauh dari rumah 
family semua senyum ,
bagi semangat . 
And time tuu aku pulak dah terdetik rasa sedih 
sebak :\
hahaa macam nampak orang tepi kanan kiri aku
buat muka sengal jelir-II lidah 
and cakap wuuuuhuuu padan muka ( 2x )
macam zaman budak-II dulu kan 
tuu okay lagi .
pastu semua family ambik part hantar aku cni
errr :| 
rasa berat hati nak tinggal family dah mula mengandong lam hati
kuiikuiikuii
malam tuu beborak ngan abang, kakak and umi <3
aku baring pastu umi pon peluk sambil cakap 
" hmmm esok dah start masuk blaja , nanti rindu laa kat k.chik "
ololooo comelnyeee
aku senyap , senyum jer dalam hati sebak wei 
hahaa .
esok tuu dupdap dupdap !
breakfast pon sikit . takde slera !
hehee

muka kelat . muka ketat :)

And mula laah journey sesi penghantaran anak perempuan
Mr.Zulkifle & Mdm.Zalina 
untuk menggali ilmu kat cni :)
berbekal-kan GPS sampai laah kitorang ke sana 
lahai jauh nyee wei :(


selamat tinggal sayangku :)
tak mudah aku pergi .
kerna wajah mu sentiasa dihati ini <3
eceeeceeeeh . menyanyi plak .

heee . see . comel tk ? 

kat cni laah aku terperap sampai skang :|
lahaaai -.-
sape tahu kan?
dulu dari darjah1 sampai laa form5
kepala asyik fkir kat mane laa tercampak
aku pas spm nanti
skang dah kat cni
and pejam celik pejam celik dah 2sem

and malam tuu dorang pergi jenjalan .
sampai hati -.-




 


no matter it is aku sayang dorang
ni laa kenangan yg termahal aku ade .
ILOVEYOUUU family :*


Thankyouuu for reading.Like laa kalo suka :) Loveeeeyeeaaaahh :*

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum :)
SILA laah komen / muntah disini .
SATU pun jadik laah :*