Friday 19 October 2012

Life

hyee guys . pffttt memang berhabuk blog ni haa dah lame tk update.
rinduu giler time banyak masa dulu sari suntuk hadap blog je kan ~.~
sekarang memang harapan laa . quite busy mengalahkan PM . Rindu 
koott kat blogger2 sumee :(  biarlaah even korang xrindu Tika pon kan :/ hahaa *sentap
okaay skang ngah tggu mid sem for this sem . Sem 4 -___-
betul cakap orang , makin lama bukan makin senang. Tapi makin susah .
Bak kata orang bukan kata aku , xde yang senang dalam hidup ni dan 
aku akui . benar kata - kata tuu . memang benar . 
hidup senang , mudah tapi untuk berhadapan yang hidup tuu susah .
Nak jaga hati yang hidup tuu xsenang . 
Manusiaaa . Banyak ragam , banyak gayanyaa. 
Dari cerita kawan-kawanku dan aku sendiri, sedikit sebanyak mengajar dan memberi pengajaran
untuk hidup dikalangan yang hidup . Cara hidup tu satu perkara , perangai pon satu
 perkara dan yang lagi satu  ialah kata - kata .  
Berkait rapat membentuk satu situasi dalam kehidupan . 
Semalam kawan yang paling aku senang bila dia ade, Mr.AE !
Dia laa kawan paling gila kat Unisel ni yang penah aku jumpe,
paling kelakar, paling cool, paling senang mintak tolong dan 
paling lain-lain lagi laah .hahaaa . tapi semalam dia DM aku kat twitter . 
Down gila dia . tkpernah aku sgka 
kawan sebaik tu pon masih lagi orang tak puashati . 
ape lagi doo . ape lagi korang nak?
Dan aku sendiri muak tengok manusia yang xpuas-puas nak jatuhkan orang lain.
Ape die xde keje lain ke yang lagi penting nak kene pikir, buat?
Aku hairan betul *tutup muka geleng kepala
penat . lelah kot nak pikir dan puaskan hati orang sekeliling.
Sokaay . prinsip aku, selagi kita xbuat salah ngan orang lain go ahead.
orang nak cakap ape pasal kita or nak jatuhkan ke ape
tu dorang punya masalah. And kalau kita buat salah please !
Do ask them forgiveness . Hidup tk lama, dan dosa
manusia ngan manusia Allah tk dapat ampunkan.
Melainkan manusia itu sendiri yang memaafkan . Ingat tuu :)
Aku kesian kan kau kawan :(  harap kau tabah .
Andd  heeeyyy ! kita dah ade twitter . Meh laa follow 
https://twitter.com/ZnnrtkhZlkfle
nanti kita follow awak balik taaw :*



Thankyouuu for reading.Like laa kalo suka :) Loveeeeyeeaaaahh :*

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum :)
SILA laah komen / muntah disini .
SATU pun jadik laah :*