Saturday 23 June 2012

Aku pon nak !





Hi guys . Spread the world with love love love ! jyeeaah (:
wehh , aku pon nak becinta ! gile gedik . Do i care ? c(:
everyone love to be in love and love to be loved . Aaaapadaa ! banyaknyee love love aku pon pening -.-
But before that we have to think wisely , make a good decision . It's not easy to get involved with love's world . Full with tears , happiness , frustrated and revenge .
Macam-II kan ? LOVE can be everything .
 And its can turn Bad to good  or good to bad. 
Okaay ramai orang cakap SINGLE is better -sebenarnya cakap cenggitu bila baru putus.
ramai yang cakap iloveyou iloveyou - time hangat hangit bercinta .
masuk 2 , 3 bulan mula dah rasa sunyi . nak cari awek/pakwek ( bf ) kan . 
Then status facebook mula laa kan promote diri single and available . hahaa
Hati yg pernah sakit dulu pon ala sakit tk sakit dah . Kagum dengan kau wahai si hati
berapa kali sakit , pecah , luka berdarah sekali pon kau tetap hidup (:
Hanya Allah Sang Pencipta Alam yang tahu segalanya ♥ 









Kata orang :
 bila kita cinta jangan terlalu cinta . Bila benci jangan terlalu benci 
dan kadang-II kita tk sedar yang kita cinta tu akan mendatangkan keburukan,
 yang kita benci tu membuahkan kebaikan dalam kehidupan .
 Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui segala perkara " ♥ 

Dunia remaja dan dunia cinta ialah dalam roda yang sama je .
 ade masa bergabung , ade masa untuk naik dan turun .
Cuma perlu bijak berfikir dalam segala hal . Setiap benda yg complex ade resolusinya.
Setiap orang harapkan sebuah hubungan yang matang . Aku pon nak . 
Tapi aku terlalu pengecut dalam hal ni . Mungkin takut jatuh tersungkur dan dipijak-pijak lagi .
Bukan aku berniat untuk putus asa , tapi aku takut . 2 maksud yg berbeza kan? (:
Dan dengan siapa*? itu persoalannya .
Aku tak kesah , selagi ade sahabat kiri kanan , family ter-♥ 
aku tk desperate kot pasal tu .
Aku fobia cinta . Hahaa unless aku sendiri pon macam *quite awkward to talk about ♥ 
Yang penting , Allah sentiasa ade disisi kita . Cinta Allah yang paling Maha agung .
  
p/s *nota kaki dari si hati* :
 
Duhai bakal penghuni hati , selamat datang ! 
dan selamat menjadi sebahagian dari hatiku .
Berikanlah yang terbaik dan Jadilah yang terbaik . Aku juga begitu :)



Thankyouuu for reading.Like laa kalo suka :) Loveeeeyeeaaaahh :*

8 comments:

  1. bijaknyer brkta2 (-__-')V

    ReplyDelete
    Replies
    1. cehh malu kunun...da ade komen 3 ni ckp r eh..haha

      Delete
  2. hati oh hati... cinta oh cinta... hmm...

    ReplyDelete
  3. teringin nak bercintaa.
    tapi 1 hari nanti la kot.
    :D

    ReplyDelete
  4. huhu it is how we deal with it.
    kalau boleh kawal dengan baik,
    insyaAllah boleh :)

    ReplyDelete
  5. kan...selalunya yg suka promote diri tu single org pompuan laa..pathetic je.sorry to say. ><

    ReplyDelete
  6. eden dah 22 tahun... xde yg nk jugak...huhuhuh

    ReplyDelete
  7. Salam.

    Apa2 hal, belajar mencintai diri sendiri dulu kan? ^_^
    Nanti, mesti dpt jumpa bakal penghuni hati.. :) insyaAllah..

    ReplyDelete

Assalamualaikum :)
SILA laah komen / muntah disini .
SATU pun jadik laah :*