Saturday 26 May 2012

Selamat Berbahagia Sahabatku :*

ASSALAMUALAIKUM  :)
Bangun-bangun je pagi ni teringatkan sahabat aku sorang ni - Jue .
Terus otak ligat berfikir . Cemane aku nak balik . Esok dah akad nikah kawan aku ni
kenduri pula jatuh hari Ahad tanggal 27May2012 .
Aku pulak tercampak di Bandaraya Metropolitan Kuala Lumpur nih .
Majlis nye di lokasi tempat kelahiran kami . Kelantan .
jauh nye pulak beribu batu . lam hati kuat menjerit nak balik harini .
kalau aku balik harini maybe awal pagi sampai sane and petang tu pegi majlis and malam tu balik KL 
And maybe aku tksempat attend class pon hari Isnin tu .
pffttt -____________-
semua jadi macam tk kene :(
Kenduri sebelah lelaki pulak jatuh hari khamis - 31May2012 .
lagi laah tksempat balik . ade class hari khamis .
sahabat ~ memang aku nak sangat tengok 'LIVE' kau bahagia pada hari bermakna kau esok
tapi aku dah usaha nak balik . class pon pack . kalau aku ade transport sendiri kat cni memang tkpayah pikir panjang , aku sanggup balik demi kau kawan !
tambah-II pulak kau sahabat kitorang yg first sampai seru naik pelamin . 
Memang kalau boleh tknak miss laa saat-II berharga camni .
Aku iringi kau esok dengan doa agar semua planning berjalan lancar ,
seperti yg dijadualkan :)
SELAMAT MENJADI RATU SEHARI 
JUE <3 HARIZ !
Semoga kekal ke anak cucu . semoga berbahagia selalu menempuh alam perkahwinan .
To Hariz ~ jage sahabat sy elok-II .
To Jue ~ jage hubby awak molek-II taw .
conclusionnye saling takecare each other laa okaaay :)
and sy tk sabar nk anak sedara yg comel taaw ! hahaa
jue and hariz junior <3
btw Semoga Allah memberkati majls perkahwinan mereka esok :*
sedih tk yah cakap laa xleh join skali saat-II genting cenggini .
tapi jangan lupa , aku tetap doakan and ingat kau selalu kawan :)
biarlah orang nak cakap ape tapi yg penting Allah dah tetapkan jodoh kau awal kawan :)
itu takdir dan itu rezeki .
semoga diberkati .
Dan Allah menjadi saksi hari bahagia kau esok . Alhamdulillah .
Ini lah kehidupan realiti yg akan kau tempuh , bukan lagi cerita-II rekaan dalam tulisan novel yg kite gilakan di zaman persekolahan dulu . Masa akan mematangkan kita . dengan diiringi doa dan nasihat orang-II yg dah separuh abad bernafas dulu dari kita , ambil la dijadikan pedoman :)
InsyaAllah , hidup akan lebih bahagia dari tulisan novel yg selalunya berakhir dengan kebahagiaan :)
Ade jodoh dan panjang umur , InsyaAllah kita jumpe lagi kawan . Semoga Allah merestui persahabatan kita kekal keakhir hayat .
Amin amin amin :)





Thankyouuu for reading.Like laa kalo suka :) Loveeeeyeeaaaahh :*

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum :)
SILA laah komen / muntah disini .
SATU pun jadik laah :*